Asiakastyytyväisyys-palvelu FS-AT

Asiakastyytyväisyys-palvelu

Tuotenumero: FS-AT

Asiakastyytyväisyyskyselyn avulla keräät vaivattomasti palautetta asiakkailtasi tekstiviestillä. Ymmärrä asiakaskokemusta paremmin ja hyödynnä saatu tieto palveluidesi kehittämisessä.

Räätälöitävät kyselyt – Muokkaa kyselyviestin sisältöä ja valitse haluamasi arvosana-asteikko (esim. 1–5 tai 4–10).

Monipuoliset lähetysasetukset – Aseta lähetysviive ja rajaa kyselyiden lähetys esim. työmääräyksen loppusumman perusteella.

Selkeä raportointi – Vastaukset näkyvät suoraan AutoFuturissa/KoneFuturissa numeerisina arvioina ja sanallisina palautteina.

Tehokas asiakasymmärrys – Saat reaaliaikaista tietoa asiakastyytyväisyydestä ja kehität palvelun laatua.

Automaattinen palautteenkeruu – Kyselyt lähtevät automaattisesti tekstiviestillä esim. huollon valmistuttua, tai ne voi lähettää myös manuaalisesti.


Avausmaksu:

Tilaustuote
225.90 € 180.00 €  alv. 0%

Asiakastyytyväisyyskyselyllä voit mitata ja analysoida asiakaskokemusta suoraan AutoFuturissa/KoneFuturissa. Palvelu toimii tekstiviestien välityksellä, mikä takaa korkean tavoittavuuden ja nopean palautteenkeruun.

Voit lähettää palautepyyntöjä automaattisesti esimerkiksi laskutuksen yhteydessä tai manuaalisesti valituille asiakasryhmille tietyn aikavälin perusteella. Kyselyn tekstisisältö on vapaasti muokattavissa, ja voit itse määrittää, millä asteikolla (esim. 1–5) numeerista arviota pyydetään sekä pyytää halutessasi sanallista palautetta. Asiakkaan on helppo vastata antamalla numeroarvosana ja halutessaan vapaamuotoinen kommentti.

Palvelun asetuksissa voit säätää tarkasti, milloin ja kenelle kyselyt lähetetään. Voit esimerkiksi määrittää euromääräisen rajan, jonka ylittävistä töistä kysely lähtee, tai asettaa viiveen, jolla kysely toimitetaan tietyn ajan kuluttua työn valmistumisesta.

Kaikki palautteet tallentuvat selkeälle raportille suoraan AutoFuturiin/KoneFuturiin. Voit tarkastella vastauksia reaaliajassa, noutaa uudet palautteet yhdellä painalluksella ja tulostaa yhteenvedon palvelun laadun seurantaa ja kehittämistä varten.